|
|
Call centrum Úřadu práce ČR (ÚP ČR) nově využívá služeb virtuální asistentky „Evy“ (AI – umělá inteligence), která je zatím v testovacím režimu. Pokud jejím prostřednictvím poskytnuté informace nebudou pro volajícího klienta dostačující, bude klient propojen s operátorem Call centra. Virtuální asistentku Evu mohou klienti ÚP ČR využívat i mimo provozní dobu Call centra, v takové době však nebudou v případě potřeby propojeni s operátorem.
A je také možné komunikovat s úřadem práce s podporou doslovného online přepisu řeči. https://www.helpnet.cz/…pristupnejsi
««« Předchozí text: Nová technologie televizního vysílání DVB-T2 a přístupnost webu ČT Následující text: Nová éra živého titulkování: Beey AI na CNN Prima NEWS »»»
Ladislav Kratochvíl | 30. 7. 2025 St 09.06 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 5489x
|
|
|
Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.
optimalizace PageRank.cz