webík s vypnutým zvukem

Tyto stránky byly vybrány Národní knihovnou ČR jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví. Stránky jsou archivovány několikrát ročně a jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.

 

Call centra Úřadu práce ČR jsou přístupnější

sestra v čekárně u lékaře a pacienti mají puštěnou televizi bez zvuku

Call centrum Úřadu práce ČR (ÚP ČR) nově využívá služeb virtuální asistentky „Evy“ (AI – umělá inteligence), která je zatím v testovacím režimu. Pokud jejím prostřednictvím poskytnuté informace nebudou pro volajícího klienta dostačující, bude klient propojen s operátorem Call centra. Virtuální asistentku Evu mohou klienti ÚP ČR využívat i mimo provozní dobu Call centra, v takové době však nebudou v případě potřeby propojeni s operátorem.

A je také možné komunikovat s úřadem práce s podporou doslovného online přepisu řeči. https://www.helpnet.cz/…pristupnejsi

««« Předchozí text: Nová technologie televizního vysílání DVB-T2 a přístupnost webu ČT Následující text: Nová éra živého titulkování: Beey AI na CNN Prima NEWS »»»

Ladislav Kratochvíl | 30. 7. 2025 St 09.06 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 5489x



Pridat.eu Sdílet


Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.

 

Hosting poskytuje LTweb

Cestovní systém Dřevo Plzeň Emona Kroni Maledivy PixelEU Referáty Taxi Plzeň Vtipy Weby na míru Zvesela

 

optimalizace PageRank.cz

Page

 

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!


Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.
Co má slon?
Odpověd: